Tanssikoulu 25 vuotta

Updated: May 23

Olemme valtavan kiitollisia kaikille ihanille asiakkaillemme, jotka ovat kulkeneet kanssamme tähän päivään asti. Osa teistä on ollut mukana matkalla koko 25 vuoden ajan, sanat ei riitä kuvailemaan kuinka tärkeitä te olette meille. Menneinä vuosina olemme saaneet jakaa kanssanne monta unohtumatonta hetkeä jotka tulevat jäämään ikuisesti muistoihimme. Olemme innostuneita siitä, mitä tulevat vuodet tuo tullessaan!

Tulevana juhlavuotena meillä on paljon uutta luvassa - Kotkaan avataan uusi, entistä upeampi tanssisali. Saamme uudet nettisivut ja ilmoittautumisjärjestelmän. Lisäksi saamme uusia lahjakkaita opettajia riveihimme ja tarjoamme monipuolisempia ja uusia tanssiryhmiä kaikenikäisille ja -tasoisille oppilaille.

Toivomme, että voimme jakaa tanssin iloa kanssanne vielä monien vuosien ajan, ja että tulevat vuodet ovat yhtä antoisia ja innostavia kuin menneetkin. Luodaan uusia muistoja ja koetaan yhdessä jännittäviä hetkiä tanssin parissa. Tervetuloa mukaan juhlistamaan ja tanssimaan kanssamme syksyllä 2024!

Parhain terveisin,

Tanssikoulun yrittäjät