KESÄLEIRIT 2024

nettisivut
moona ja lisandra
tkv latin show kids - meea

Kesällä 2024 järjestämme kaksi tanssi leiriä,  6-11- vuotialle sekä 12-18 vuotiaille!

Tanssia ja liikuntaa jokaisen omilla ehdoilla

Jokaisen ei tarvitse tähdätä huippu-urheilijaksi. Mukava toiminta ja terveellinen liikunta on kuitenkin jokaisen ihmisen oikeuksia. Kaikki me tarvitsemme liikuntaa pysyäksemme terveenä. Sen muoto voi olla mikä vain, tärkeintä on, että liikunta on positiivista.  Tanssiminen kehittää koordinaatiota, tasapainoa ja itsetuntoa. Tanssi antaa energiaa sekä mikä parasta, tanssiminen sopii kaikille!

DANCE CAMP! 12-18 vuotiaille

3-4.5.2024 Perjantaina saapuminen leirille klo 16:00. Lauantaina kotiin lähtö klo 12:00.

Leiri sisältää 7 tanssituntia, yhteistä ilta ohjelmaa, aamupalan sekä mahdollisen yöpymisen tanssikoululla. Perjantai illalla tanssituntien päätteeksi mennään yhdessä omakustanteisesti syömään viereiseen pizzeriaan.

Leirin opettajina toimivat alansa huiput: Piia Rekola, Aurora Korjus, Emma Vikman sekä Mari Stanius. Lajeina Street, Hiphop, Latino Show sekä Performing Arts. ILMOITTAUTUMISET: 19.4 mennessä sähköpostitse info@tanssikoulu.fi. Kerro viestissä osallistujan nimi, ikä, puh numero sekä mahdollinen yöpyminen. Leirimaksu 100€/hlö. Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujia ei ole vakuutettu tanssikoulun puolesta, suosittelemme kaikille vapaa-ajan vakuutusta.

MITÄ MUKAAN?: Pakkaa kassiin useammat treeni varusteet, tanssikengät, juomapullo, lisäksi saa ottaa pientä evästä/herkkuja. Tanssikoululla on jääkaappi ja ruokailuvälineet kaikkien yhteiskäytössä. Yöpyjille pesuvälineet, makuupussi, makuualusta, yöpuvut ja muut henkilökohtaiset tavarat.

DANCE CAMP 6-11 vuotiaille

3-4.6.2024 Maanantaina saapuminen leirille klo 13:00. Tiistaina kotiin lähtö klo 12:00.

Leirille voi osallistua kaikki 6-11 vuotiaat tytöt ja pojat – vaikka aiempaa tanssitaustaa ei olisikaan.  Lapset jaetaan tarvittaessa tanssitunneilla ikä tai taitotasoihin.

Leiri sisältää:  5 tanssituntia, yhteistä ohjattua liikuntaa ja toimintaa sisällä ja ulkona. Päivällisen, iltapalan sekä aamupalan sekä mahdollisen yöpymisen tanssikoululla. Lisäksi meille on varattu Kuura saunalta uinti sekä sauna.  Yöpyminen tanssikoululla ei ole pakollista, mutta se on lapsille erittäin hauskaa ja mieleenpainuvaa! 🙂

Leirin opettajina toimivat tanssikoulumme tutut; Emma, Katri sekä Aurora. Lisäksi on tulossa muita vierailevia opettajia.

VARAA PAIKKA : 24.5 mennessä sähköpostitse info@tanssikoulu.fi. Kerro viestissä osallistujan nimi, ikä, puh numero sekä mahdollinen yöpyminen sekä uimataito.  Leirimaksu 85€/hlö. Ilmoittautuminen on sitova.  Osallistujia ei ole vakuutettu tanssikoulun puolesta, suosittelemme kaikille vapaa-ajan vakuutusta.

MITÄ MUKAAN?: Pakkaa kassiin treeni varusteet, tanssikengät, juomapullo, lisäksi saa ottaa pientä evästä ja illaksi herkkuja. Tanssikoululla on jääkaappi ja ruokailuvälineet kaikkien yhteiskäytössä. Yöpyjille mukaan pesuvälineet, makuupussi, makuualusta, yöpuvut ja muut henkilökohtaiset tavarat.