SÄÄNNÖT

LASTEN JA NUORTEN SÄÄNNÖT

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen lasten ja nuorten tunneille tehdään toimiston sähköpostiin info@tanssikoulu.fi tai puhelimitset 0400 741898.

Ilmoittautumisessa kerro lapsen nimi, huoltajan puhelinumero sekä ryhmä johon ilmoittaudutte. Paluu viestinä saat vahvistuksen ja tietoa ryhmästä.

Ensimmäinen tanssitunti on aina ilmainen kokeilu kerta, joka ei vielä sido harrastukseen. Jos lapsi ei halua jatkaa harrastusta, paikka tulee perua heti kokeilu tunnin jälkeen, muutoin veloitamme peruutusmaksun 50€. Jos peruutus tulee kolmannella tanssiviikolla tai sen jälkeen veloitamme koko kausimaksun.  Tällä käytännöllä varmistamme sen, että seuraava tanssitunnille jonottava lapsi pääsee aloittamaan kauden ajoissa.  Peruutukset tulee tehdä sähköpostitse.

MAKSAMINEN

Kausimaksu tulee suorittaa viim. toisella tanssikerralla suoraan ohjaajalle käteisellä, sporttipassilla, tyky,virike tai smartum-seteleillä. Voit myös pyytää laskun. (lask.lisä4€). Hinnaston löydät täältä

Ilmoittautuminen on sitova, ellei sitä ole peruutettu heti ensimmäisen kokeilutunnin jälkeen. Tanssikoululla on oikeus periä kausimaksu koko kauden osalta, vaikka tanssija lopettaisi kauden kesken.

Kausimaksua voi siirtää lääkärin todistuksella seuraavalle kaudelle.

TUNNIN VAIHTAMINEN/LOPETTAMINEN

Kauden aikana on mahdollista vaihtaa ryhmää, mikäli ryhmissä on tilaa. Tunnin lopettamisesta tai vaihtamisesta tulee aina ilmoittaa opettajalle, vaikka se tapahtuisi kesken kauden.

TUNNEILLA KÄYTTÄYTYMINEN

Saavuthan tunneille ajoissa, vaatteet vaihdetaan ennen tunnin alkua. Tunneilla käytetään liikkumiseen sopivia tanssivarusteita. esim. trikoot,t-paita ja tossut. Farkut, isot korut ja purkat jätetään suosiolla pois. Juomapullot säilytetään aina tanssisalissa ja niistä saa juoda ohjaajan luvalla. Alle 6 vuotiaiden tunneilla ei tarvitse juomapulloja. Pienten lasten tunneilla vanhempien tulee huolehtia, että lapset ovat käyneet vessassa ennen tunnin alkua. Tunneilla noudatetaan hyviä käytöstapoja sekä kunnioitetaan opettajaa sekä muita oppilaita.

MUUTA

– Ilmoittautumalla tunneille sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä.

• Tanssikoulu ei ole vakuuttanut oppilaitaan, suosittelemme kaikille vapaa-ajan vakuutusta.

-Pidätämme kaikki oikeudet tunti- sekä opettajamuutoksiin.

Etkö löytänyt vastausta?

AIKUISTEN SÄÄNNÖT

ILMOITTAUTUMINEN

Drop in tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, tule paikalle kun sinulle sopii!

Kursseille ilmoittautuminen tehdään puhelimitse tai sähköpostitse ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisessa kerro osallistujan nimi sekä puhelinnumero. Saat paluu viestinä vahvistuksen osallistumisesta sekä maksuohjeet.

Huomioithan, että kursseille ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen voi perua maksutta kyseisen kurssin viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä, sen jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme kurssimaksun. (lääkärintodistuksella peruutuksen voi tehdä ilmaiseksi, tai kurssimaksua voi siirtää)

MAKSAMINEN

Maksu suoritetaan ennen tunnin alkua ohjaajalle. Drop in –  tunneilla maksu  kertamaksulla tai 10x kortilla. Kursseilla ja Workshopeilla on omat kurssimaksut. Hinnaston löydät täältä.

TUNNEILLA KÄYTTÄYTYMINEN

Saavuthan tunneille ajoissa, vaatteet vaihdetaan ennen tunnin alkua. Tunneilla käytetään liikkumiseen sopivia tanssivarusteita. Tunneilla noudatetaan hyviä käytöstapoja sekä kunnioitetaan opettajaa sekä muita oppilaita. Muistathan pakata treenikassiin myös oman juomapullon.

MUUTA

-Tanssikoulu ei ole vakuuttanut oppilaitaan, suosittelemme kaikille vapaa-ajan vakuutusta.

-Pidätämme kaikki oikeudet tunti –sekä opettajamuutoksiin.

-Äkillisistä tuntimuutoksista ilmoitamme uutiset osiossa.

-Ilmoittautumalla tunneille sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä

Etkö löytänyt vastausta?

TOIVOTAMME ILOISIA HETKIÄ TANSSIN PARISSA

Nämä säännöt ovat voimassa toistaiseksi.
      Tanssikoulu Vikman pidättää oikeudet muutoksiin..

YHTEYSTIEDOT

coach-tanssikoulu
      have-step-tanssikoulu
      coach-tanssikoulu

0400 741 898 / Katri

info@tanssikoulu.fi

Vesivallinaukio 5, 48600 Kotka

vila-tanssikoulu
      Eija-tanssikoulu
      lasten-tanssikoulu
      HAC-tanssikoulu
      subway-tanssikoulu
      sport-tanssikoulu
      vane-tanssikoulu
      Intersport-tanssikoulu

Tekijänoikeus © 1999 – 2017 Tanssikoulu Vikman. Kaikki oikeudet pidätetään.