PRO-AM KILPAILUT

01Tanssikoulu-Vikmans-kotka

Pro-Am Kilpailut

Oletko aina haaveillut tanssimisesta ammattilaisen käsivarsilla? Suomen Tanssinopettajain Liitto STOL ry on tuonut maailmalla suositun tanssikilpailumuodon Suomeen.
Pro/Am tarkoittaa tanssimuotoa, jossa ammattilaistanssija (Professional) harjoittelee ja kilpailee normaalin tanssiurheilukilpailun yhdessä amatööritanssijan (Amateur) kanssa. Idea kilpailumuodossa on, että tanssin harrastaja harjoittelee ja osallistuu kilpailuihin opettajansa kanssa. Kilpailumuoto on erittäin suosittu esim. Yhdysvalloissa ja Aasiassa ja nyt se on mahdollista myös Suomessa.

Mikon ja Katrin kanssa on mahdollisuus osallistua kyseiseen kilpailuun. Jos kilpalattia kuitenkin tuntuu kaukaiselta, voidaan myös Pro-Am tanssia harrastaa omaksi iloksi.